کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316310 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نحوه استفاده از برنامه Dell Mobile Connect در تمامی رایانه ها

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت اپلیکیشن Your Phone را برای استفاده در هر رایانه ویندوزی عرضه کرده ولی شرکت Dell نیز با ساخت برنامه Dell Mobile Connect اقدام مشابهی را صورت داده است. این نرم افزار تمامی امکانات Your Phone را در خود دارد و حتی به موارد بیشتر نظیر پخش محتواهای گوشی در کامپیوتر، پاسخ دادن به اعلانات، برقراری تماس، ارسال پیام و . . . مجهز است. لازم به ذکر است که ویژگی پخش محتواهای گوشی در کامپیوتر در Your Phone وجود دارد ولی تنها امکان استفاده از آن در موبایل های ساخت سامسونگ فراهم می باشد. بر این اساس، اگر می خواهید از همه امکانات گفته شده بهره ببرید، می توانید از Dell Mobile Connect استفاده نمایید.

Dell Your Phone ویندوز ویندوز 10 Dell Mobile Connect

استفاده از برنامه Dell Mobile Connect در تمامی رایانه ها

1. ابتدا فایل BAT مربوطه را از اینجا دانلود کنید. این فایل سازنده لپ تاپ شما را تغییر و آن را مجازاً محصول Dell خواهد کرد.

2. حالا روی فایل BAT کلیک راست کرده و گزینه run as administrator را بزنید و کامپیوتر را ری استارت کنید.

3. سپس درایور Dell Mobile Connect را دانلود و آن را در رایانه نصب کنید.

4. پس از اینکه اقدامات گفته شده را انجام دادید، Dell Mobile Connect AppxBundle را از اینجا بارگذاری نمایید. لازم به ذکر است که باید این برنامه را حتماً از منابع متفرقه دانلود کنید زیرا مایکروسافت استور اجازه بارگذاری آن را در لپ تاپ های غیر Dell نمی دهد.

5. روی AppxBundle کلیک کنید تا Dell Mobile Connect در رایانه ویندوز 10 شما نصب شود.

6. اگر این برنامه نصب نشد، دکمه های ویندوز + R را بزنید و در پنجره Run دستور wsreser.exe را نوشته و دکمه اینتر را بفشارید.

7. چند ثانیه صبر کنید تا مایکروسافت استور به طور اتوماتیک اجرا شود. حالا آن را ببندید و دوباره AppxBundle را اجرا نمایید. این بار Dell Mobile Connect بدون هیچ مشکلی نصب خواهد شد.

8. حالا Dell Mobile Connect را اجرا کنید و مراحل گفته شده توسط نرم افزار را انجام دهید تا گوشی با رایانه جفت شود.

9. به منظور جفت کردن گوشی با کامپیوتر، باید اپلیکیشن موبایلی Dell Mobile Connect را برای اندروید و iOS دانلود و نصب کنید.

10. در نهایت کد نمایش داده شده را وارد کنید تا بتوانید به تماس ها و اعلانات پاسخ دهید، محتواهای پخش شده در گوشی را در رایانه مشاهده نمایید، به پیام ها دسترسی داشته باشید، تصاویر را منتقل کنید و . . . توجه داشته باشید، زمانی که دارید از این برنامه استفاده می کنید، باید همواره اتصال وای فای و بلوتوث روشن باشد.

با راهکارهای گفته شده، امکان نصب Dell Mobile Connect در رایانه ویندوزی وجود خواهد داشت. البته برخی ها گزارش داده اند که نسخه های 3.1 و 3.2 برنامه نامبرده در بعضی از رایانه ها درست کار نکرده است. به همین دلیل اگر شما هم با این مشکل مواجه شدید، ورژن 3.0 آن را نصب کنید. چنان چه این روش برایتان مثمرثمر بود، نظر خود را در انتهای این خبر به ما اعلام نمایید.

 

 
منبع: beebom.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48573 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/04 تعداد مشاهده: 3906
سافت گذر